Verzenden en retourneren

Verzenden

We bezorgen alleen in Nederland.

Dagbezorging

Bestel je op werkdagen voor 18.00 uur, dan heb je de bestelling de volgende dag al in huis. (Bestellingen geplaatst op vrijdag, bezorgen we op maandag.)

Nachtbezorging

En maak je gebruik van onze nachtbezorging, dan ontvang je je bestelling de volgende dag al voor 8.00 uur 's ochtends. Bestel je op zaterdag voor 15.00 uur? Dan ontvangt je je bestelling op maandag voor 18.00 uur.



Voor de artikelen van Festo gelden andere voorwaarden.

 

Dagbezorging

 

Nachtbezorging

 

Besteld op

Bezorgd op

Besteld op

Bezorgd op

Maandag

Dinsdag

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Maandag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag voor 15 uur

Maandag

Zaterdag voor 15 uur

Maandag voor 18 uur

Zondag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag


Voor het verzenden van uw bestelling maken wij gebruik van
de pakketdienst van DHL. NOX NightTimeExpress (oude naam: TNT Innight) regelt de nachtbezorging. Hierbij gebruiken we INDI-retourbakken. Deze methode is milieuvriendelijk en zorgt ervoor dat je geen afval hebt. Ook beperken we het risico op vermissing, schade of diefstal tijdens het transport.

Bijdrage verzendkosten

Bestellingen vanaf € 180 (excl. btw) worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder € 180 berekenen we € 6,95 (excl. btw) per bestelling als bijdrage aan de kosten voor het verzendklaar maken en de bezorging ervan.

Deze bijdrage is voor elke bestelling hetzelfde, ongeacht de afmeting en het gewicht. Het kan zijn dat het een brievenbuspakket is, maar het kan ook een pallet zijn!

Vertraging

Voor 18.00 uur besteld, morgen in huis. Daar kan je van uitgaan. Helaas gaat het wel eens mis. Zodra we dat zien, brengen we je op de hoogte. En we doen er alles aan om te zorgen dat je je bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt.

Retourneren

Ben je niet tevreden? Is iets stuk of incompleet? Dat is vervelend. Uiteraard kan je je product retourneren.

Dit gaat als volgt:  

  • Log in op Mijn account.  
  • Selecteer onder 'Mijn bestellingen' en 'Besteloverzicht' de bestelling die je wilt retourneren.  
  • Klik op de knop 'Retourneren'.  
  • Selecteer hoeveel je van welk artikel wil retourneren.  
  • Binnen een dag ontvang je een retourbevestiging via de mail. Plaats deze in de doos of het krat.
  • Stuur het pakket op.
  • Maak je gebruik van nachtbezorging? Voeg de retourbevestiging toe die je via de mail krijgt. Let op: het kan even duren voordat je deze mail ontvangt. Zet je retour klaar op je afleverlocatie. Deze wordt opgehaald.
  • Wij sturen een e-mail wanneer je retour is ontvangen. 
  • Na ontvangst van je retourzending regelen we binnen 5 werkdagen de financiën.

 

Betreft het garantie- of reparatiegevallen? Neem contact op met de klantenservice en vul het betreffende formulier die hieronder is te vinden in. Let op: je ontvangt een retourbevestiging via de mail. Plaats deze in de doos of het in krat en stuur het op.

Retourvoorwaarden

Je kunt tot 2 maanden na verzenddatum je artikel retourneren.


Let er wel op dat:

  • het artikel in de originele verpakking zit;
  • verpakkingseenheden compleet zijn;
  • het artikel niet beschadigd is;
  • het artikel niet gemonteerd is geweest;
  • de artikelen niet op jouw verzoek zijn vervaardigd of besteld (SPEC);
  • het geen gevaarlijke goederen zijn;
  • je je retour aanmeldt.

Vragen?

Neem contact met ons op. We helpen graag!