In mijn-account vind je jouw besteloverzicht. Klik op het ordernummer van de bestelling die je wilt retourneren. Klik op de knop Retourneren en geef dan aan welke artikelen je wilt retourneren. Je kan ook, indien je het ordernummer weet, direct naar de Retour aanmelden pagina gaan en daar het ordernummer invullen. Na enige tijd ontvang je een retourbevestiging per e-mail. Print deze uit en stuur deze mee met je retour.
Maak je gebruik van nachtbezorging? Voeg de retoursbevestiging die je op jouw e-mail krijgt toe en zet jouw retour klaar op jouw afleverlocatie. Jouw retour wordt opgehaald. Zie ook Verzenden en retourneren.
Neem contact met ons op. We gaan dit oplossen!
Het wijzigen van een bestelling is niet mogelijk. Je kunt wel een verzoek tot annuleren indienen voor bepaalde productregels via je besteloverzicht. Ga naar het besteloverzicht, zoek de betreffende bestelling op en kies in het menu op de productregel de optie ‘Artikel annuleren’. Deze optie is alleen zichtbaar voor backorders (bestellingen ouder dan een dag én die we nog niet aan het inpakken of verzenden zijn). Nadat je het verzoek hebt ingediend, controleren wij of de bestelling geannuleerd kan worden. Is dat het geval, dan maken we de annulering definitief en ontvang je van ons een bevestiging.
We vinden het vervelend als je niet tevreden bent. Neem daarom contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing. Binnen 14 dagen reageren wij inhoudelijk op je bericht.