Retourneren, annuleren en garantie

Hoe kan ik een artikel retourneren?

In mijn-account vind je jouw besteloverzicht. Klik op het ordernummer van de bestelling die je wilt retourneren. Klik op de knop Retourneren en geef dan aan welke artikelen je wilt retourneren. Je kan ook, indien je het ordernummer weet, direct naar de Retour aanmelden pagina gaan en daar het ordernummer invullen. Na enige tijd ontvang je een retoursbevestiging per e-mail. Print deze uit en stuur deze mee met je retour.

Maak je gebruik van nachtbezorging? Voeg de retoursbevestiging die je op jouw e-mail krijgt toe en zet jouw retour klaar op jouw afleverlocatie. Jouw retour wordt opgehaald. Zie ook Verzenden en retourneren.

Terug naar boven

Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect/incompleet artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem contact met ons op. We gaan dit oplossen!

Terug naar boven

Kan ik een bestelling die ik al heb geplaatst nog wijzigen of annuleren?

Wij gaan direct voor je aan de slag zodra je een bestelling plaatst. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren.

Terug naar boven

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

We vinden het vervelend als je niet tevreden bent. Neem daarom contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing. Binnen 14 dagen reageren wij inhoudelijk op je bericht.

Terug naar boven