Mijn account
- Wat kan ik met een INDI-account?
- Hoe kan ik inloggen?
- Hoe kunnen meerdere medewerkers van mijn zakelijke account gebruikmaken?
- Hoe wijzig ik mijn gegevens?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
- Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
- Ik krijg de melding 'De combinatie van je e-mailadres en wachtwoord is niet correct.' Wat nu?
- Waar vind ik de details van mijn bestelling?
- Waar kan ik mijn factuur vinden?
- Hoe kan ik zien of de prijzen in- of exclusief BTW zijn en hoe kan ik dit aanpassen?
- Hoe werkt een lijst?
Wat kan ik met een INDI-account?
Een account aanmaken bij INDI heeft vele voordelen. Zo kan je onder meer je orders terugzien, de verwachte levertijden bekijken en offertes aanvragen. Lees hier het blog van onze klantexpert Yolanda om alles te weten te komen van de mogelijkheden met je INDI-account.https://blog.indi.nl/specials/een-account-aanmaken-dit-zijn-de-voordelen/
Hoe kan ik inloggen?
Je kan inloggen met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord waarmee je een account hebt aangemaakt.Hoe kunnen meerdere medewerkers van mijn zakelijke account gebruikmaken?
Via Mijn account klik je onder de kop 'Profiel' op 'Gebruikers'. Hier kan je eenvoudig gebruikers toevoegen. Je kan ook aangeven welke functie, rechten en bestedingsruimte de gebruiker heeft. Elke gebruiker krijgt toegang tot zijn of haar account met een eigen e-mailadres en wachtwoord.Hoe wijzig ik mijn gegevens?
In Mijn account kan je heel eenvoudig al je gegevens wijzigen. Denk hierbij aan je wachtwoord, profielgegevens en hoe de prijzen worden weergegeven.Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Dit is geen probleem. Gebruik de knop Wachtwoord vergeten? Na het invullen van je e-mailadres sturen wij je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op. We helpen graag!Ik krijg de melding 'De combinatie van je e-mailadres en wachtwoord is niet correct.' Wat nu?
Probeer het nog eens. Lukt het niet, gebruik dan de knop Wachtwoord vergeten? Na het invullen van je e-mailadres sturen wij je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.Waar vind ik de details van mijn bestelling?
In Mijn account, onder de kop 'Mijn bestellingen', kan je je besteloverzicht vinden. Hierin staan alle details van je aankopen bij INDI. Ook wat er nog geleverd moet worden. Nieuwe bestellingen worden vijf minuten na de bestelling weergegeven.Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt je factuur per e-mail. Ook kan je je factuur bekijken in je account. Deze is te vinden onder besteloverzicht. Je klikt de gewenste bestelling aan en vervolgens kan je de factuur downloaden en eventueel uitprinten.Hoe kan ik zien of de prijzen in- of exclusief BTW zijn en hoe kan ik dit aanpassen?
Op de homepage kan je boven de zoekbalk eenvoudig aangeven of je de prijzen in- of exclusief BTW wilt zien. Ook in je account kan je dit onder de kop 'Profiel' instellen bij 'Opgeslagen prijsinstellingen'.Hoe werkt een lijst?
Lijsten (vroeger: bestelformulier) kan je gebruiken om artikelen op te verzamelen. Gebruik ze als favorieten- of projectlijst. Deze lijsten kan je bewaren of delen met collega's. Handig als je vaak dezelfde bestelling doet. Bekijk onderstaande animatie voor de uitleg.